۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

سلام كوچولوي من به اين دنيا خوش اومدي




سلام كوچولوي من
نمي دونم الان دارم با يك دختر كوچولو حرف مي زنم يا يك آقا پسر كوچولو
راستش خيلي مهم نيست
مهم اين كه تو براي من وبابات خيلي عزيزي
خدا تصميم گرفت كه ما رو هم از تنهايي در بياره
و يك ني ني ناز به ما كادو داد
ميدوني انلا توتقريبا 9 هفته ميشه كه اومدي تو زندگي ما
البته هنوز ما نديديمت آخه جات تو دل مامان حسابي گرم ونرم هست كه نياي بيرون
اما النا تقريبا شكل اين عكسي هستي كه پايين مي بيني خيلي كوچولويي




حالا فهميدي چقدر كوچولويي عزيزم
دلم مي خواد تمام روزهايي كه تا اومدنت فرصت دارم برات حرف بزنم و تورو
با اطرافيانت آشنا كنم نگران نباش تمام كوچولو هاي فاميل و با عكس بهت معرفي
 مي كنم تا پيش از اومدنت بشناسيشون
اما قبلش مي خوام عكس چند تا ني ني خوشگل برات بزارم چون ميدونم خوشت مياد

















 خوب عزيزم ديدي چه ناز بودن
ناراحت نشي عروسك من
مامان قول ميده تا به دنيا اومدي اولين عكست و بزاره تا ببيني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر